School Op Stelten

Onvergetelijk optreden met de hele school!

Elke groep verzorgt een uniek optreden met zang, dans, of percussie. Een laagdrempelige kennismaking met verschillende kunst disciplines. Samen met de school maken wij een één- of meerdaags vullend programma.

De groepen 1 t/m 8 werken elk onder leiding van één van onze workshopleiders aan een eigen unieke act met met aandacht voor culturele diversiteit. Met suggesties om met eenvoudige middelen je eigen decor en kostuums te creëren. Uiteindelijk worden de resultaten - onder regievoering van Samba Salad - verwerkt in een feestelijke en swingende presentatie voor de hele school en/of familieleden.

Zeer geschikt i.v.m. verschillende aanleidingen zoals, afscheid van een leerkracht, fusie van scholen, een multicultureel eindfeest, het begin van een schooljaar of het verdiepen van een thema. Een gegarandeerde hit!