Voor culturele aanbieders

Ben je een cultuur aanbieder en wil je aanbod voor het onderwijs plaatsen op deze website?

Er is beperkt plaats op de website; voor receptief aanbod geld dat je max. 4 voorstellingen kan plaatsen en voor actief aanbod geld max. 6 activiteiten.
Heb je zowel aanbod voor PO als VO, dan kan je 4 voorstellingen of 6 activiteiten voor PO doen en óók 4 voorstellingen of 6 activiteiten voor VO.

Daarnaast gelden er voorwaarden ten aanzien van de kwaliteit van het aanbod.

Lees hier de Algemene Voorwaarden.

Voor meer informatie neem contact op via info@kunstencultuuropschool.nl of bel 023-566 9516.

Protocol in het kader van Corona

Als je als aanbieder via Kunst en Cultuur op School met een school in Haarlemmermeer samenwerkt, gaan we ervan uit dat je op de hoogte bent en handelt naar de protocollen die Cultuurconnectie opgesteld heeft voor jouw discipline in het kader van corona. Lees hier het protocol.