Empowering workshop Unwire&Inspire

jouw droom voor jezelf en de wereld

Met UNWIRE & INSPIRE maak je het verschil: durf te dromen! Wat is jouw droom? Voor jezelf, voor de klas en voor de wereld?

Kernthema's: Studiekeuze, burgerschap, identiteitsvorming.

De basis van de workshop (in de klas of per 2 klassen) is vrij denken en die vrijheid ook uitspreken, laten zien, muziek is de basis en brengt je terug naar de kern, zonder kader, zonder vaste structuren: wat is ten diepste je droom, als je daarbij kunt, kun je ook anderen daarmee inspireren.

De workshop is onderdeel van de leerlijn I EM POWER

Theater in School ontwikkelt met een aantal gezelschappen diverse programma’s die leerlingen aanzet om het verschil te maken. Met inzet van het eigen talent, je mogen uitspreken, keuzes durven maken en helder te krijgen: wat kun jij doen of (na)laten & hoe zorgen wij met elkaar voor een betere wereld; onze wereld. Klimaat, diversiteit, behoud van de wereld en zorgen voor elkaar.... en even los van beperkingen mogen dromen en je daarover uitspreken.