De (im)perfectie van artificial intelligence

Platform Innovatie Cultuuronderwijs

Wat is artificial intelligence en welke invloed heeft AI op onze leefwereld?
In deze module verkennen leerlingen de mogelijkheden en grenzen van AI en onderzoeken ze hoe je AI of machine/deep learning kunt inzetten om bijvoorbeeld sociaal-maatschappelijke problemen op te lossen.

Het Platform Innovatie Cultuuronderwijs is speciaal opgericht voor talentontwikkeling en richt zich op vernieuwing en het oplossen van actuele vraagstukken. Hier wordt ruimte gecreëerd om leerlingen een duurzame visie te laten ontwikkelen en deskundiger te laten worden. De innovatie komt terug in onderzoek, experimenteren, ontwikkelen en ontwerpen. Heb je als leerling of docent een leuk onderwerp waarmee je aan de slag wilt?
Mail dan naar: educatie@cpunt.nl. Wil je wel aan de slag, maar heb je nog geen ideeën?
Check dan de modules die Cpunt heeft ontwikkeld ter inspiratie. Er is meer mogelijk dan je denkt!