Capoeira Workshop

Deze sierlijke vechtsport op Braziliaanse muziek lijkt bijna een dans, maar dan opeens...... BOEM!

Zijn jullie op zoek naar een unieke en energieke workshop voor jullie leerlingen vanaf groep 5 en ouder? Wat dacht je van een Capoeira Workshop, die gegarandeerd een onvergetelijke ervaring zal bieden voor alle deelnemers.

Capoeira is een Braziliaanse vecht-dans waarbij deelnemers acrobatische bewegingen uitvoeren op ritmische muziek. Het is een geweldige manier om fysieke vaardigheden te ontwikkelen, zoals balans, coördinatie en flexibiliteit, terwijl tegelijkertijd sociale vaardigheden worden verbeterd, zoals samenwerken en respect tonen voor anderen.

Onze workshop wordt gegeven door ervaren en gepassioneerde Capoeira-instructeurs die niet alleen deelnemers zullen leren hoe ze de bewegingen kunnen uitvoeren, maar ook de geschiedenis en cultuur achter deze prachtige kunstvorm zullen uitleggen.

De workshop is ontworpen om aan te sluiten bij het curriculum van de basisschool en kan worden aangepast aan de behoeften en leeftijden van de deelnemers. Het is ook een geweldige manier om leerlingen te motiveren en hun interesse in andere culturen en kunstvormen te stimuleren.

Kortom, het is een geweldige manier om leerlingen te inspireren en te laten genieten van een unieke ervaring die hun fysieke en sociale vaardigheden zal verbeteren.