Drumworkshops op school

Met de hele klas binnen drummen op elektronische drumstellen

Bij Drum-Party leren alle leerlingen drummen tijdens een workshop. Iedere leerling gaat achter een elektronsich drumstel en doet een koptelefoon op.

Stap voor stap worden alle opdrachten opdrachten uitgelegd en binnen enkele minuten zal er al met een liedje worden meegedrumd.

Op dit moment kunnen er maximaal 24 drumstellen worden neergezet. Mocht de klas groter zijn dan biedt Drum-Party ook Duo-Drummen aan waarbij er 2 kinderen achter een drumstel zitten met ieder een eigen koptelefoon en een setje drumstokken.

U kunt een of meerdere dagen bespreken voor grote scholen. Een enkele workshop voor een specifieke klas is ook mogelijk. De duur van de workshops kunnen samen met Drum-Party worden afgestemd op uw wensen. Zo kan een workshop variëren van 10 tot 90 minuten.

Het opgegeven tarief is op basis van 5 workshop uren. Deze kunnen worden verdeeld over de verschillende groepen.

Verder is in dit tarief 0% btw, reiskosten, op- en afbouwkosten, 16 drumstellen en 1 drummer inbegrepen. De drumstellen kunnen ook voor 2 leerlingen tegelijkertijd gebruikt worden.