Drummen in de Drumcaravan XL

Echt leren drummen, bij jullie op locatie.

In de Drumcaravan XL kunnen 10 kinderen tegelijkertijd leren drummen in deze omgebouwde caravan. Dit kan op het schoolplein, op de stoep of op een ruim parkeerterrein.

Tijdens de drumles krijgen de kinderen te maken met de belangrijkste facetten van het drummen. Zo leren ze een beat spelen, mogen ze helemaal los gaan op het drumstel en spelen we oefeningen op niveau mee met muziek.

Iedere drumles of drumworkshop kan variëren van 10 tot 90 minuten en zijn voor alle leeftijden geschikt. Voor grote scholen kan het interessant zijn om vooraf meerdere dagen te bespreken. Dit kan ook in de zin van een lesprogramma van een aantal weken.

Het extra leuke aan deze Drumcaravan XL is dat er ook een echte show gegeven kan worden met lasers, een rookmachine en ledverlichting op geluid.

Om af te stemmen welk aanbod van Drum-Party het beste aansluit bij jullie op school kan je het beste contact opnemen met Djesse. Hij kijkt graag met jullie naar alle verschillende mogelijkheden.