Unwire&Inspire

Shine Your Light - erfgoed inspireert

Durf te dromen - schijn jouw licht op erfgoed!

Met UNWIRE & INSPIRE ga je samen met Steef Hupkes out of the box denken - maar, hoe doe je dat?

In een wervelende interactieve motivatie-act van 50 minuten zet hij de deur van je fantasie wagenwijd open en breekt zo met de hokjes waarin we geneigd zijn te denken, en eerlijk is eerlijk, vaak ook geacht worden te leven. Door gebruik te maken van aansprekende muziek visualiseert Steef de gedachten van jouw leerlingen.

Anders kijken naar iets wat er al (heel) lang is, je laten inspireren door erfgoed, en je eigen ideeën daaraan slijpen (ontdek het fort in jou), en dat meenemen naar de toekomst. Tijdens deze empowering workshop raak je geïnspireerd door het verleden, leer je over het heden en formuleer je een droom voor de toekomst.

De leerlingen krijgen een rondleiding, volgen de workshop en werken hun eigen droom uit. Ze sluiten af met een educatieve teambuilding-game op het buitenterrein van het fort.