Bijzonder eigenwijs

Speciaal voor de kinderboekenweek 2024

Op een mooie zomerdag mag Bibi de Bij voor het eerst het bijennest verlaten. Dolblij geniet ze van de natuur én de vrijheid. Als haar zusjes weer teruggaan naar het nest, wil Bibi niet mee. Ze gaat in haar eentje verder op ontdekkingstocht, maar of dat zo verstandig is…

De voorstelling is speciaal voor de kinderboekenweek 2024 geschreven.

De voorstelling biedt een heerlijk ontspanningsmoment in een hectische schoolweek. Even een pas op de plaats om daarna weer opgeladen verder te gaan.

Luisteren naar een goed verhaal geeft voeding aan de fantasie. De fantasie is één van de belangrijkste eigenschappen van de mens. Onze fantasie maakt ons socialer, slimmer, creatief in het oplossen van problemen en weerbaarder.

Je fantasie brengt je (weer) in contact met jouw eigen belevingswereld, waar geen goed of fout is en geen beoordeling plaatsvindt. Het is de plek waar je optimaal jezelf kunt zijn.