(Eind)musical in 1 dag

Een musical in 1 dag - kan dat?!

Ja, dat kan! Óók superleuk als Musicaldag voor de hele school.

Wij bieden je de kans om in 1 dag (!) een geweldige show neer te zetten met je leerlingen.

Van tevoren studeer je 3 liedjes in met de leerlingen, tijdens de musicaldag worden de scenes geoefend en wordt een vlog gemaakt en een 'tiktokdansje' ingestudeerd. (lees meer hierover bij 'planning')

DE WOLF EN GROEP X (VUL MAAR IN)
Hoe ga jij om met verleidingen, je tuint er zo makkelijk in! Maar wat als dat ten koste gaat van een ander…. Beter werk je samen en ben je de wolf te slim af met jouw groep 8.

Vrij naar het alom bekende sprookje 'de wolf en de 7 geitjes' maken wij in 1 dag een onvergetelijke herinnering samen met jouw leerlingen.

zeer geschikt voor speciaal onderwijs!

superleuk als feestelijke activiteit tijdens juffen/ meesterdag of bij een jubilerende leerkracht