Bijna naar de brug

Met deze interactieve silent disco-radioshow worden de kinderen op wervelende wijze opgeleid tot weerbare brugklassers.

"Bijna naar de Brug" is een theaterconcept dat speciaal ontworpen is voor kinderen uit groep 7 en 8, die binnenkort voor een grote verandering staan: de overgang naar de middelbare school. Met deze interactieve silent disco-radioshow worden de kinderen in op wervelende wijze opgeleid tot weerbare brugklassers. DJ Daan brengt de kinderen in beweging met tips, trucs, interviews, muziek, quizzen en reclameblokjes die gesprekken uitlokken. Natuurlijk worden er ook serieuze onderwerpen besproken, zoals waar we naar uitkijken als we straks naar een nieuwe school gaan, waar we bang voor zijn, wat onze dromen voor de toekomst zijn en welke mooie herinneringen we meenemen van de basisschool.

A.vontura Silent Disco Theater maakt voorstellingen waarin muziek,
interactief theater en vertelkunst samenkomen. Door gebruik te maken van hoofdtelefoons wordt een weergaloze ervaring gecreëerd waarbij iedereen meedoet.