Kinderboekenweek voorstelling: Lekker eigenwijs

Viering met theatervoorstelling

‘Het geheim van familie Tortini‘ is een feestelijke voorstelling voor de basisschool.

Deze interactieve maskerspel voorstelling wordt gespeeld door twee acteurs en een heleboel maskers. Zo komt er een heel scala aan maskers voorbij, waardoor het lijkt alsof er een grote cast achter zit. De voorstelling doet een beroep op de fantasie en neemt het publiek mee in een theatraal avontuur

SLO Kerndoelen: #54 #55 #56 #58

Lees het verhaal en de trailer op onze website. In het document in de bijlage vindt u ideeen om zelf maskers te maken!

Wij kunnen aansluiten bij een thema, een jubileum, een afscheid van een collega, maar dit hoeft niet de voorstelling staat ook op zichzelf!.

Deze voorstelling sluit naadloos aan op het kinderboekenweek thema; lekker eigenwijs. Luca verzint allerlei eigen taarten volgens eigen recept, maar dit mag niet van zijn zus Luca. Volgens opa moeten ze traditionele taarten maken volgens het familierecept. Eigenwijze Luca neemt Leona mee op avontuur!"

Beschikbaar op maandag, woensdag en donderdag.