The Cyclepaths

TTO impro voorstelling

The Cyclepaths is een Engelstalig improvisatie-comedy gezelschap - uitsluitend samengesteld uit native speakers. Steeds meer leerlingen volgen tweetalig onderwijs. Ook als je nog maar net met de taal uit de voeten kunt, misschien dan wel juíst, is het een hele goeie oefening om zelf op het podium te staan en je te presenteren in het Engels.

Voorstelling
Waar kunnen jouw leerlingen zich op voorbereiden? Op een unieke voorstelling waar de energie en de hilariteit van afspat en waar de input van de leerlingen iedere show bepaalt. Alle scènes zijn 100 procent geïmproviseerd, en de leerlingen spelen ook zelf mee in de voorstelling.
Educatief, veelzijdig, zeer toegankelijk en geschikt voor ieder schooltype. Het interactieve spel stimuleert de leerlingen om actief gebruik te maken van hun (passieve) Engelse kennis. Daarnaast leren ze spelenderwijs om zelfvertrouwen op te bouwen, beter te communiceren en om zich succesvol op een podium te presenteren (in het Engels).

Voorstelling is mogelijk in combinatie met workshops.