! Wow, de zee is van plastic.

Voorstelling over duurzaamheid

Wow, de zee is van plastic! Is de voorstelling voor de Kinderboekenweek van 2022! Deze humoristische, interactieve en beeldende schoolvoorstelling over klimaatverandering en duurzaamheid. Op een speelse wijze wordt er samen met de leerlingen van de basisschool nagedacht over deze thematiek. De voorstelling is geschikt voor groep 3 t/m 7. De voorstelling kan desgewenst ook worden gespeeld voor de onderbouw. De voorstelling zal worden aangepast, zodat het aansluit op de spanningsboog van de kleuters. Sluit aan bij thema's als verduurzamen en klimaatverandering De voorstelling wordt gespeeld met microfoons, waardoor je met meerder groepen kunt kijken. Tot 200 leerlingen per voorstelling. Geschikt voor groep 3 t/m 8. Te koppelen aan thema's: opwarming van de aarde, natuur, dieren en duurzaamheid.

Trailer en verhaal zien? Klik op de weblink