..Het achterhuis van Anne Frank

Voorstelling n.a.v. het dagboek van Anne Frank

Nederland viert de vrijheid op 5 mei en op 4 mei staan we stil bij de oorlogsslachtoffers. Een mooi moment om de schoolvoorstelling Het Achterhuis te boeken voor uw middelbare school! Het dagboek van Anne Frank is bewerkt tot een monoloog van een half uur. In dit wereldberoemde verhaal over onderduiken tijdens de tweede wereldoorlog, wordt op indringende wijze het publiek meegenomen in een wereld vol angst, hoop, dromen, verliefdheid, woede en verdriet. Deze voorstelling is met groot enthousiasme ontvangen door de Anne Frank Stichting in Amsterdam.

In het kort: - Schoolvoorstelling over tweede wereld oorlog en Anne Frank. - Nagesprek voor verdere uitdieping van het thema. - Gekoppeld aan thema bevrijding. - Combinatie met acteer workshops mogelijk.