Het Kleurfeest

Een kunstwerk bestaande uit lijnen, kleuren en kinderen in een muzikale lijst.

Een muzikaal tekenavontuur! Kinderen ontmoeten en inspireren elkaar al tekenend op het grote speelvlak en werken zo samen met twee tekenaars aan een groot kunstwerk. De muzikale omlijsting werkt betoverend; de zanger/gitarist brengt live liedjes uit de hele popgeschiedenis.

Het Kleurfeest heeft inmiddels voor mooie momenten gezorgd tijdens theaterfestivals, pleinfeesten, voorleesdagen in bibliotheken, vieringen in zorginstellingen en als activiteit in musea.

Het Kleurfeest is uitermate geschikt voor de basisschool leeftijd, we tekenen samen een groot kleurrijk verhaal. Een duidelijk omlijnd maar zeer ontspannen tekenmoment met fijne muziek welke, juist in deze spannende tijd, zorgt voor rust en verbinding.