Waar is watte?!

Maak je eigen A2 thema zoekplaat

‘Waar is Watte?!’ is een multidisciplinair project van een ochtend, waarbij de kinderen op een interactieve manier hun eigen zoekplaat maken. Brainstormen, storyboards maken, tekenen, een les over alliteratie, kostuums en een greenscreen fotoshoot resulteren in een te gekke A2 zoekposter waar elk kind op voorkomt. Elk kind krijgt een gedrukte A2 poster.

Dit project is ontwikkeld vanuit het CMK traject, zodat dit kunstproject kan aansluiten bij bestaande leerlijnen op school. Of je thematisch werkt, met IPC, topondernemers, elk willekeurig onderwerp is mogelijk. Zo zijn er al posters gemaakt over Sri Lanka, het vliegveld, aardse extremen, de lente, sport, etc. Je kunt het dus laten aansluiten bij de zaakvakken.

Dit project wordt met 2 klassen tegelijk uitgevoerd, resulterend in een poster met maximaal 60 leerlingen.