MoveArt

Wicked Arts-opdrachten in Dans zijn leuk, gedurfd, misschien ongebruikelijk, zeker grappig, inspirerend en uitdagend. De bewegingsopdrachten sluiten aan bij de beeldende kunst, performance, theater, muziek, design, schoolthema’s en veel meer, maar belangrijker nog ze stimuleren creativiteit, eigen ideeën en samenwerking.Hoe zouden bijvoorbeeld de personages van Rembrandts Nachtwacht dansen en bewegen als die in 2022 geschilderd zou zijn? Vóór en na het poseren. We creëren samen een eigen, uniek dansend schilderij, beeldende kunst gebaseerd op hun ideeën en/of kunstwerken die ze kennen uit hun eigen straat, buurt of uit eigen stad. Welke titel bedenken de leerlingen voor hun eigen MoveArt werkstuk? DANCEROUS?