Een thuis voor muis

Kinderboekenweek 2023!

Een prentenboek komt tot leven

Boem! Muis landt met een plof op een plank midden in de boekenkast. Hij is niet zomaar een muis, vindt hij zelf. Maar een muis van de bovenste plank. Een muis die reist door de elementen aarde, lucht, water en vuur.

Waar hoort hij thuis? Ondergronds in het hol bij Mol? In de lucht bij de vogels? Of woont hij tussen de vissen onder water? Volgt hij de vuursalamander? Muis gaat samen met zijn nieuwe vrienden op zoek naar een woning, waar hij na alle spannende avonturen thuis kan komen.

Met prachtig poppenspel in verschillende technieken, een verrassend decor en aanstekelijke muziek (geschreven door Marjolein Meijers) en natuurlijk boordevol grapjes. Fantasietijk verhaal en aanstekelijk poppenspel sluiten aan bij de belevingswereld van de leerlingen van de onderbouw.

Uitvoerder: Poppentheater Jacobus Wieman

De voorstelling past perfect bij het thema van de Kinderboekenweek 2023: Bij mij thuis. Vraag snel een datum aan!