Dagproject (thema naar keuze)

Tover in één dag de hele school om in een speciaal thema!

Bij een dagproject neemt een team van docenten het over en werkt met de hele school aan een voorstelling. Deze spelen we aan het eind van de dag voor papa’s, mama’s, opa’s, oma’s, broers, zussen en alle andere geïnteresseerden. Een dagproject is zeer geschikt om met de hele school iets te vieren! Heb je een themaweek op school of zoek je nog een activiteit voor bijvoorbeeld de Kinderboekenweek? We bieden maar liefst 15 thema’s voor het dagproject, en ieder jaar maken we er één op maat speciaal voor het thema van de Kinderboekenweek. Daarnaast bieden we graag maatwerk.

In principe heel jaar door beschikbaar, bij interesse van een school moet nog wel de beschikbaarheid van een docent worden gecontroleerd.