Stichting de Kunstbrigade Op School

Alkmaar

Stichting de Kunstbrigade Op School biedt kwalitatief hoogwaardige danstheatrale projecten op  school aan. Dit vanuit de overtuiging dat leren vanuit een kunstzinnige benadering een welkome aanvulling is op de cognitieve wijze van leren. Bij veel projecten is digitaal lesmateriaal ontwikkeld. Daarmee zorgt de Kunstbrigade voor een levendige en inspirerende leeromgeving. Waarbij zowel de verbeeldingskracht en creativiteit gestimuleerd worden als ook de sociale en maatschappelijke cohesie worden bevorderd.
Onze dansdocenten zijn allemaal HBO-kunstvak geschoold en hebben jarenlange ervaring binnen het onderwijs en het amateurveld.

CMK -Partner

De Kunstbrigade is CMK-partner van Pier-K. Als CMK-partner kunnen wij met subsidie op aanvraag van de school dans-en theaterlessen geven. Ook kunnen wij in overleg een passende leerlijn ontwikkelen of nascholing voor het team verzorgen.

Contact: info@dekunstbrigadeopschool.nl