LAM

Lisse

Kom anders kijken in het LAM museum

Het LAM is jouw museum in Nederland. Gloednieuw en bomvol internationale topstukken. Het LAM is vooral ook een innovatief en persoonlijk museum dat je anders laat kijken. Voor alle leeftijden, en dan bedoelen we ook echt álle leeftijden. Met onze super persoonlijke aanpak krijg je altijd een kunstervaring op maat.

Een bezoek aan het LAM museum (fysiek, digitaal of met je telefoon) is een persoonlijke ontdekkingstocht. Heb je een brandende (levens)vraag, of wil je jouw essay- of werkstukonderwerp eens vanuit een totaal andere hoek bekijken? Je bent welkom. Je stapt gegarandeerd naar buiten met een nieuw inzicht, antwoord of op zijn minst met een nieuwe vraag.

Door verschillende LAM-tools in te zetten, ontdek je dat er eindeloos veel manieren zijn waarop je kunt kijken. Kijken naar kunst, de alledaagse dingen buiten de museummuren én naar jezelf. Mezelf? Ja, jij daar.
Door je verbeeldingskracht te gebruiken, gesprekken te voeren met ons, elkaar of het kunstwerk als gesprekspartner, ontdek je meer over wat je ziet maar vooral over hoe jij het ziet. Alsof je jezelf telkens in een andere spiegel bekijkt.

Voor basisschoolleerlingen vanaf groep 5 hebben we een speciaal afgestemd programma