Drum-Party

Honselersdijk

Drum-Party verzorgt echte drumlessen bij u op school. De drumlessen en drumworkshops worden aangeboden met de Drumcaravan (buiten) en een aanhanger vol drumstellen (binnen).

Drumcaravan
In de Drumcaravan staan standaard 8 e-drumstellen. Dat is genoeg voor 7 kinderen per ronde. Het is mogelijk om uit te breiden onder de luifel tot 12 drumstellen. Alle kinderen horen zichzelf en de drumleraar. De Drumcaravan heeft een feestelijke buiten en binnenkant wat het enthousiasme stimuleert.

Aanhanger
In de aanhanger (nieuw) staan standaard 15 e-drumstellen. Dit is uit te breiden tot 21 drumstellen, genoeg voor 20 deelnemers per ronde.
De drumstellen worden binnen opgebouwd en door middel van 'silent drumming' en video projectie kan iedereen de workshops volgen van jong tot ouder.