Theatermakerij Storm

Houten

Theatermakerij STORM verzorgt door projecten bij u op school gericht op bewegingstheater, waarbij de expressie-mogelijkheden van het lichaam worden onderzocht. De workshops en dagprojecten zijn gericht op samenwerking en het uiten van emoties via verbale en non-verbale communicatie. Zo wordt er gewerkt aan de groepscohesie en de persoonlijke ontwikkeling. Denk aan maskerspel, dans vanuit de beleving, workshop Superhelden. Daarnaast hebben wij dagprojecten waarbij met de hele school gewerkt zal worden naar een presentatiemoment! Zodat er een mooie voorstelling te zien is voor de kinderen en ouders zijn van harte welkom.

Wij sluiten aan bij leerlijnen, IPC en hebben ook programma's voor de kinderboekenweek "Giga Groen". Het aanbod wordt in overleg samengesteld en op maat gemaakt voor uw school

Kortom voor dans, acrobatiek en sportief theater kunt u bij STORM terecht. Op onze website vindt u ons gehele aanbod https://www.theatermakerijstorm.nl