Lilaluna Verteltheater

Heemstede

Welkom in de wondere wereld van Lilaluna Verteltheater.
Het is een fantasierijke wereld vol mooie verhalen over verwende prinsessen, verlegen ridders, ondeugende zeemeerminnen, stoere bakkers, bange hagedissen en nog veel meer wonderlijke figuren.

Lilaluna speelt prachtige vertelvoorstellingen om kinderen  te stimuleren in hun verbeeldingskracht. De fantasie is een enorm krachtig instrument waar we niet zonder kunnen. In dit digitale tijdperk is het meer dan ooit van groot belang om kinderen aan te spreken op hun fantasie en deze te prikkelen.

In het begin van de voorstelling verkleedt Lilaluna zich als een personage uit het verhaal.
Daarna neemt ze de kinderen in haar verhaal mee naar een andere wereld waar ze hun fantasie de vrije loop kunnen laten gaan!