Samba Salad

Bergen

Samba Salad legt de lat graag hoog en daagt de leerlingen op inspirerende wijze uit om hun creatieve grenzen te verkennen. Positieve energie en bezieling zijn hierbij de sleutelwoorden. De vaste kern zijn de drie ervaren theatermakers, musici, acteurs en auteurs Herman Link, Rita Iny en Maya Link.

Het gezelschap bestaat al sinds 1978 en geeft - naast het produceren van theatervoorstellingen, concerten, boeken en cd's - zeer uiteenlopende workshops voor het basis-, bijzonder- & voortgezet onderwijs. Theater, mime, dans, zang en percussie behoren tot het vaste repertoire.

‘Wat een energie! Sprankelend, meeslepend en inspirerend’. A. de Haan Docent/ICC-er OBS Meedhuizen.

‘Dit gezelschap is een absolute aanrader als je dynamiek, enthousiasme en professionaliteit wilt’. J. Voets OR OBS Dassenburcht Nuenen

‘Meedenkend, met een luisterend oor en ook duidelijk de leiding nemend’.  E.Lakeman OSO A.Roozendaal Amsterdam

'Het was sprankelend, verrassend en zeer muzikaal. De kinderen genoten en ze werden uitgedaagd om meer te doen dan ze gewend waren'. door Lideke van Riel / BS Liereland

Klik hier voor meer informatie Samba Salad