Theaterbureau Frijns

Oud-Beijerland

Theaterbureau Frijns biedt fantasierijk jeugdtheater vol mooie, inspirerende beelden en (live) muziek. Alle voorstellingen zijn voorzien van inspirerend gratis lesmateriaal. In het aanbod vindt u: Poppentheater, muziektheater, sprookjes, kindercabaret, interactief theater en literatuurtheater. Ook zijn er voorstellingen voor speciale gelegenheden, zoals Kinderboekenweek of Voorleesdagen of als er feest op school is. Alle voorstellingen kunnen op school spelen, in een groot speellokaal of gymzaal. De spelers nemen hun eigen licht en geluid mee en toveren iedere ruimte om in een echt theater. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dionne Frijns, per mail of telefonisch dionne@theaterbureaufrijns.nl | 0186 – 574925. Op www.theaterbureaufrijns.nl vindt u meer informatie en het complete aanbod.